Den 18 september håller jag den populära kursen om ”Konflikthantering i kundrelationer” igen. Det är en utbildning för er som vill lära sig mer om konflikthantering i kundrelationer och som vill stärka sin kommunikativa förmåga. Detta för att kunna lösa konflikter och reklamationer på ett positivt sätt och därmed ge service framgångsrikt och skapa nöjda kunder.
För mer information tryck på länken nedan eller mejla mig på camilla@serviceidentity.se
Konflikthantering i kundrelationer
Först till kvarn gäller, så skynda att boka platser.
Om Camilla Olsson
Camilla Olsson har lång erfarenhet från ledande befattningar inom besöksnäringen, bland annat som hotelldirektör och chef inom flygbranschen. Sedan många år driver hon också ett konsultbolag där hon är rådgivare till exempelvis hotell, restauranger och butikskedjor. Hon är också en populär föreläsare som anlitas av företag både i och utanför branschen, organisationer, universitet/högskolor och myndigheter. Camilla Olsson har skrivit böckerna "Service & Bemötande" samt "Marknadsföring för besöksnäringen".
Det här inlägget postades i
Kurser. Bokmärk
permalänken.