Service Identity expert i P1

Idag på förmiddagen har jag pratat i programmet Stil i P1 om service och bemötande. Jätteroligt! Jag hoppas att det är många inom hotell- och restaurangbranschen som lyssnar på hela programmet, eftersom det serverar många klokheter om branschen idag och framöver.

Länk till programmet hittar du här
Om man vill lyssna till mig får du leta dig fram till 19 min och 7 sek.

Enjoy!

Om Camilla Olsson

Camilla Olsson har lång erfarenhet från ledande befattningar inom besöksnäringen, bland annat som hotelldirektör och chef inom flygbranschen. Sedan många år driver hon också ett konsultbolag där hon är rådgivare till exempelvis hotell, restauranger och butikskedjor. Hon är också en populär föreläsare som anlitas av företag både i och utanför branschen, organisationer, universitet/högskolor och myndigheter. Camilla Olsson har skrivit böckerna "Service & Bemötande" samt "Marknadsföring för besöksnäringen".
Det här inlägget postades i Service och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *