Att ta hand om de gäster som företaget redan har vunnit är enklare, säkrare och mindre kostsamt än att ständigt söka nya. Det handlar om att bygga förtroendefulla och långsiktiga relationer genom att lära känna och förstå sina gästers unika behov. Det handlar också om att skapa ett motiverande och målstyrt företagsklimat med tydliga strukturer som uppmuntrar alla i organisationen att ta sitt ansvar i relations- och försäljningsarbetet.
Kort och gott handlar det om att våga höja servicenivån och sätta ett likhetstecken mellan merförsäljning och service. Det är vägen till att skapa mer lönsamma gäster.
Min populära utbildning i merförsäljning – ”Vägen till lönsammare gäster” – ges ännu en gång i Malmö i samarbete med Visita.
Utbildningen sker den 8 april kl. 14.00-18.00 på Comfort Hotel Malmö och kostar 1395 kronor/person exkl. moms.
Antalet platser är begränsade, så skynda att boka på camilla@serviceidentity.se